سلام دوستان لگدهای زیاد جنین طبیعیه؟؟

۵ پاسخ

اره دختر من اصلا نمیخابه که همش بیداره و لگد میزنه تا شب ساعت دو سه صب بیداره صب زودتر از باباش بیدار میشن شروع ب لگد زدن میکنه

بله طبیعی چیزی نیست نگران باشی منم زیاده دکتر که پرسیدم گفت هر بچه ای یه جوره اگر درد اینا نداری مشکلی نداری ترشح غیر عادی اینا طبیعی

طبیعیه نترس توی این ماها شیطون تر میشن

اره عزیزم

اگه باعث اذیت خودت نشه اره

سوال های مرتبط

مامان راحیل و میکائیل مامان راحیل و میکائیل هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آدرینا و آرنیکا مامان آدرینا و آرنیکا ۱۱ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد