۴ پاسخ

ترشح بدن هر سه ماه که وارد مرحله ی جدیدی میشیم تغییر میکنه

طبیعی هست نگران نباش منم میاد ازم

طبعیع

طبیعیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان یزدان مهر مامان یزدان مهر ۱ ماهگی