۶ پاسخ

نزن من زدم منفی بود ضد حال خوردم بزار بعد پریودیت

خیلی زوده

من چون حدس میزدم، دقیقا ۴ روز زودتر بی‌بی چک زدم که نشون داد
ولی به نظرم وایسا تا روز پریودت

عه من ۴ روز مونده این دفعه زودتر بیبی چک نمیزنم صبر میکنم تا موعد

برا بعضیا نشون میده برا بعضیا نه بستگی به زمان لانه گزینی داره

عجله نکن عزیزم بذار از موعدت بگذره بعد بزن

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین... مامان دلوین... هفته بیستم بارداری
مامان سوگندومحمد🫀🌱 مامان سوگندومحمد🫀🌱 هفته سی‌وششم بارداری