۴ پاسخ

زوده هنوز منم چند روزه کامل حس میکنم تحمل کنین بعدش قشنگن😍

منم حس نمی‌کنم استرس همه چیو دارم

منم ندیدم هنوز

منم ندیدم. هنوز جا داره

سوال های مرتبط

مامان جوجی اِلارا🐣🩷 مامان جوجی اِلارا🐣🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان امید زندگی مامان امید زندگی هفته سی‌ام بارداری
مامان نینی 👶🏻 مامان نینی 👶🏻 هفته بیست‌ودوم بارداری