سه روز به موعدمه
کرم بیبی چک گرفتم 🤣

۶ پاسخ

نزنی خیلی زوده

علائمت چیه؟!

انشاءالله بارداری و بارداری هم سالم و بی دردسره

انشالله بارداری

من ک ده روز مونده کرم دارم از چهاده روز مونده زدم

انشالله بارداری

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آریا و آرشا مامان آریا و آرشا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نخودچه مامان نخودچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کیاشا🩵 مامان کیاشا🩵 قصد بارداری
مامان نورچشمی مامان نورچشمی هفته بیست‌وهفتم بارداری