۴ پاسخ

عزیزم من روز ۱۳ و ۱۴ منفی بود دیگه کلا منفی شد حالا انشاللە مال تو مثبت بشه

تنبلی داری؟ من شنیدم آی یو آی واسه کسایی معمولا نتیجه میده که زن همه چیش اوکیه و مرد فقط مشکل تحرک داره...
ولی هیچی نشد نداره. یکی از آشناها تنبلی شدید داشت شوهرشم یکم مشکل داشت. واسه همین جلوگیری نکردن یکماه.و همون ماه باردار شد اونم دوقلو
همه برگامون ریخته بود

منو دوستم اینماه ای یو ای کردیم تست زذیم هاله داد ولی پری شدی5

نه ممکنه دیرتر هورمون ترشح بشه
من یکی از حاملگی هام تا یک هفته بعد از پریودم منفی بود

سوال های مرتبط

مامان مامان مسلم مامان مامان مسلم هفته سی‌وپنجم بارداری
مریمی مریمی قصد بارداری
مامان نخود فرنگی💗🩷 مامان نخود فرنگی💗🩷 هفته سی‌ویکم بارداری