۲۱ پاسخ

منم پارسال مرداد ماه iui کردم نگرفت
مهر ماه باردار شدم قلبش تشکیل نشد 28 آبان سقط شد
29 اردیبهشت متوجه شدم باردارم
هرچی خدا بخواد همون میشه بسپار ب خودش

خدانکنه عزیزم تو هنوز سنی نداری من خودمم درگیر همین مشکلاتم هرماه نابود میشم ولی دوباره خودمو برای ماه بعد اماده میکنم نا امید نباش ب خدا توکل کن وقتش ک برسه تو عین ناباوری میبینی مامان شدی

عزیزم کاملا حست رو درک میکنم ، ولی زوده هنوز موعدت کیه ؟

خداکنه عزیزم من دو دفعه منفی شد درک میکنم خیلی حس بدی داره ولی خدا بزرگه

دل نهادم به صبوری که جز این چاره ندارم ... 💔🌱🍃

بار اول؟

مطمئن باش مطمئن باش
یه روزی خدا جواب این صبراتو میده منم برج 7پارسال آی یو آی کردم متاسفانه منفی شد فقط بسپر به بالایی

خدا لعنتش کنه مثبت شو می‌میری مگه

حستو درک میکنم انشالا ماه بعد🩷

بابا ناراحت نباشین بخدا میشین . ورزش کنین افکار منفی رو دور کنین هروقت افکار منفی اومد شعری دعایی سوره صلوات .... بخونین از خودتون انرژی منفی رو دور کنین . من یه آدرسی رو دارم هرکی رفته باردار شده . البته ک من خودم نرفتم بچه دارم ولی قسم میخورم ب جون دخترام بچه دار شدن . اگ کسی خواست بگه براش بفرستم .

دورازجونت من حستوخوب درک میکنم امامن ای وی اف بودمنفی شدانشاالله ماه بعدطبیعی بارداربشی🤲🏻🥺

صبر کن دختربزاردوروزبگزره بعدشم تازه۲۲سالته

نااامید نباش منم یکبار آی یو ایی کردم باردارنشدم ،باخواست خدا معجره شد طبیعی خودم باردارشدم

خدانکنه عزیزم صبور باش هممون همینیم

بنظرم آزمایش بدی بهتره

عزیزم میدونم خیلی سخته
ولی باید خیلی محکم باشی تو این راه

خدانکنه دختر این چه حرفیه میزنی ان شاالله ماه دیگه مثبت میشی قشنگم🫂

کاش منم بمیرم 😔😔

🙃منم رفتم ازمایش منفی شد ای یو ای

خدا نکنه❤️‍🩹

خدا نکنه قشنگم ایشالله ماه بعد میفهمم حالتو با تمام وجود این حال و تجربه کردم اما باید صبر کنیم خدا بهترین و برامون در نظر گرفته و به وقتش میده

سوال های مرتبط

مامان مامان مسلم مامان مامان مسلم هفته سی‌وپنجم بارداری
مریمی مریمی قصد بارداری