این ذخیره بند ناف جریانش چیه؟😐

۲ پاسخ

منم میخام انجامش بدم. از دکترت بپرس کامل و علمی راهنماییت میکنه. منم میخام بپرسم

بزن گوگل همه چی توضیح داده سلول های بنیادی داخل بند ناف هست که ذخیره میکنن

سوال های مرتبط

مامان نیلسو🧚🏻‍♀️ مامان نیلسو🧚🏻‍♀️ ۱۳ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۹ ماهگی
مامان تربچه🎀 مامان تربچه🎀 ۸ ماهگی
مامان هامین💚🥰 مامان هامین💚🥰 ۱۱ ماهگی