۲ پاسخ

مفنامیک اسید میخورم من

استامینوفن پونصد
ناپرکسن
نوافن
ژلوفن
بخور گلم خودتو عذاب نده مرتب و ادامه دار نباشه خوردنش هیچ مشکلی نداره ی‌ی بخور دردت آروم شد جوشونده درست کن و نبات داغ با زعفران مرتب بخور تا دیگه دردنگیره

سوال های مرتبط

مامان لنا👼❤️ مامان لنا👼❤️ ۲ سالگی
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۲ سالگی
مامان نیکان🫀 مامان نیکان🫀 ۱۴ ماهگی