خامه عسلی خوردم برا صبحانه
ضرر داره؟؟؟

۶ پاسخ

منم میخورم ضرر نداره

نه

ن بابا من حامله و عسل باهم قاطی میکنم میخورم

نه عزیزم
من شکلاتیش هم خوردم

ن چرا باید ضرر داشته باشه

ن بابا چه ضرری من همیشه میخورم

سوال های مرتبط

مامان پیتزا 🍕 مامان پیتزا 🍕 ۱۲ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد