۸ پاسخ

منم دوست دارم ۱۵ یا ۱۸ ماهگی از شیر بگیرمش پوشکم بستگی به خودش داره هر وقت آمادگیشو داشته باشه اون دست من نیست

۱سالش شدازپوشک میگیرمش الان تقریبایادش دادم فقط هواسرده گفتم بمونه چن ماه دیگ

من اصلاًپسربزرگموازشیرنگرفتم خودش تا۲سال و۶ماه خورد
از۱سال و۲ماه هم پوشک واسش نبستم از۴سالگی مستقل خودش کارای سرویس بهداشتی رو انجام میده قبل از اون هم کاری داشت میگفت خودم میبردمش
الآنم واسه این پسرم از۱۱ماهگی واسش پوشک نبستم فقط شبا واسش میبندم شکر خدا خوبه ولی هیچوقت از شیر نمیگیرمش تا زمانی که خودش دیگه نخوره چون خیلی به روحیه بچه ضرر میزنه خیلی

من فکرکنم خیلی آسون بتونم ازشیر بگیرمش خیلی وابسته شیر نیست اگرمن ندم اصلا براشیر گریه نمی کنه فقط غذا میخاد گشنه میشه یا یکی جلوش غذامیخوره میگ مه مه بدی مه مه بدی دوبار خخخ انشالا ۱۸ماهکی میکیرمش ازشیر

بعداز ۲ سالگی بسته به شرایط و آمادگی بچه از پوشک بگیرید بهتره . زودتر عوارض داره . شیرهم طبق برنامه ریزی از ۲ سالگی قطع بشه .

عزیزم الان روزی چقدر شیر خشک میدین و شیر پاستوریزه چی؟

والاه الانم دلم میخواد لز پوشک بگیرمش کاش زودتر تا یک ونیم سالگی بگه و ... از شیر هم دو سالگی یا دو نیم ولی بنظرم تا سه سالگی خوبه شیر بخورن چون شیرخشک میخوره

من تا۲سال شیرمیدم خشکیه چون مکملاش کامل هستن شاید غذانداره

سوال های مرتبط