خانوما کسی خست خدمتکار گرفته باشه واسه بچش؟

۵ پاسخ

😁بله خودم ۲۴ ساعته

نه عزیزم من که نگرفتم مامانم بجاش ازبدوتولدخیلی کمکمون کردتاالان که قربونش برم برامون کم نمیزاره بازم برای همه چیز کمکم خواستنی میاد🥹❤️

من کمکی فقط برا کار خونه ماهی سه بار میاد

خواهر پول کجا بود خدمت کار بگیریم

پرستار منظورته

سوال های مرتبط

مامان شاهانم مامان شاهانم ۱ سالگی