منفی بود🥴🥴😂😂
حالا چی بخورم که بشم؟؟

۳ پاسخ

عزیزم به نظرم صبرکن . چیزی نخور
من شهریور بتا دادم مثبت بود بعدش پریود شدم و بعد فهمیدم اون آزمایشگاه خطا زیاد دارت

منم تاخیر . دوروزه لکه دارم هرکاری میکنم بیاد نمیاد خسته شدم

تاخیر داشتین؟

سوال های مرتبط