۸ پاسخ

اگه خوش اشتها نداشته باشه ژنتیک خوبی نداشته باشه
رفلاگسی باشه
هرچی بدی هم تپل نمیشه نهایت یکم وزن

کالری همه شیرخشک ها یکیه اینو ۳ تا دکتر بهم گفتن

پسر من ویتالی میخورد تا سه ماهگی خیلی وزنشو میبرد بالا ماهی یک کیلو

پسر من میخورد یبوست میگرفت

نان منم میدم اوپتی پرو

چاقی مهم یا سلامتی

پسر من میخوره بد نیست

بله نان خوب چاق میکنه بچه رو

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان ۱۳ ماهگی