۱ پاسخ

من پسرم از ۳ ماهگی ک شیرمو ول کرد داره بیومیل میخوره تا الان ک نه ماه شد
خیلیییی طبیعی وزن میگیره اصلا هم بچه تپلی نیست با اینکه شیر خشک میخوره خیلی عادیه
بنظرم ب ژنتیک بچس ن ب غذا و شیر خشک

سوال های مرتبط