کدوم شیرخشک وزن دهی بیشتری داره؟

۵ پاسخ

به ژن و خوراک بچه بستگی داره یکی با اپتامیل وزن دهی عالی یکی متوسط

عزیزم بچه ها متفاوتن. هرکی با ی برند وزن میگیره پسرم من الهی شکر اپتامیل میخوره وزنش هم عالی ماشالله

نان
گیگوز
سیمیلاک
اینا پر چرب ترین شیر خشک
الان با این وضعیت
خیلی شیر خشکها تاثیری رو وزن دهی ندارن
من خودم نان میدم بچم باهاش مشکلی نداره
ولی خو خیلی تپل نیست معمولی

ببین هر شیرخشکی به یه بچه میسازه اگه بسازه تپلش میکنه و تعداد دفعات شیر رو زیاد کن بیشتر شیر بده تا غذا نان خوبه

نان و سیمیلاک

سوال های مرتبط

مامان ☆☆جوجه رنگیم ☆☆ مامان ☆☆جوجه رنگیم ☆☆ ۱ سالگی
مامان پرنسا مخملی🧿🤍 مامان پرنسا مخملی🧿🤍 ۱ سالگی
مامان تیارام مامان تیارام ۱۷ ماهگی