۴ پاسخ

فک کنم خوب باشه. من ۳۳هفته رفتم

اینجام همین ۱۷۰۰ زده

خوبه نرماله
هرچی تو همین گهواره زده هم درسته
تو گهواره چند زده ؟

نرماله

سوال های مرتبط

مامان آیهان👶🩵 مامان آیهان👶🩵 ۱۰ ماهگی
مامان ماهلینم✨️🎀 مامان ماهلینم✨️🎀 ۷ ماهگی