۴ پاسخ

تو پریوذ نمیشب من برعکس قطع نمیشم😔

اشکال نداره عزیزم فعلا هورمون هات درست نشده مثل اول

منم پریود نمیشم، فقط ماه اول شدم دیگه نشدم
از حاملگی نمی‌ترسم چون میدونم نیست
از اینکه شکمم بزرگ میشه میترسم

عناب بگیر دم کن بخور

سوال های مرتبط

مامان 💕 دخملام💕 مامان 💕 دخملام💕 ۱۱ ماهگی