خانما کسی سردرمیاره نرماله؟؟

تصویر
۲ پاسخ

عزیزم عدد اولی عدد ازمایشت هست رو برو کمتر و بیشتر حد نرمال رو مشخص کرده توی اون محدوده باشه عدد یعنی مشکل خاصی نیست
مثلا یه عدد زده ۹ بعد نوشته۱۱_۴/۵ یعنی عددی زیر ۴/۵میگن فلان مورد کمه بالای ۱۱ هم باشه میگن نرمال تو اون محدوده مشکل خاصی نداره نگران نباش
الان نمودار های زیر که برای خون و برای پلاکت خونت هست هردو کاهش داشته ولی از حد نرمال پایین تر نرفته
حالا بعضی موارد بستگی داره به دکترت که نسبت به شرایطتت یوقت بگه موردی رو رعایت کنی بیشتر نشه یا کمتر نشه خواستم کلی بگم بهت

قند که خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجه ی من😍 مامان جوجه ی من😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخترم🩷 مامان دخترم🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سلین ومتین مامان سلین ومتین ۱۱ ماهگی
مامان سلین ومتین مامان سلین ومتین ۱۱ ماهگی
مامان سلین ومتین مامان سلین ومتین ۱۱ ماهگی
مامان سلین ومتین مامان سلین ومتین ۱۱ ماهگی
مامان سلین ومتین مامان سلین ومتین ۱۱ ماهگی
مامان نورا نفس نهال❤ مامان نورا نفس نهال❤ ۴ ماهگی
مامان سلین ومتین مامان سلین ومتین ۱۱ ماهگی