۶ پاسخ

دختر منم دقیقا مثل پسر شما یعنی یه کارایی میکنه از رو لجبازی روزی فک کنم هزار بار دستاشو میکوبه سرش محکمااا

شاید دندونش یا دلش درد کنه. چجوری از شیر گرفتی؟ خودش نخواس؟

وارد پسرفت دوسالگی شدی یه مدت اینجوره درست میشه

ماهم همین داستانو داریم اخلاقش عوض شده لجباز شده و عصبی

سر خواب منم یک هفته ده روزی همین داستان رو داشتم الان بهتر شده
ینی اشک من‌ رو درمی‌آورد تا میخوابید

از شیرگرفتیش؟

سوال های مرتبط

مامان پسرم💗 مامان پسرم💗 ۲ سالگی
مامانا چيكار كنم به شدت عصبي شدم ديگه وقتي چند بار به پسرم ميگم نميشه ديگه عصبي ميشم داد ميزنم چون شبا خيلي خيلي عصبيم ميكنه صداي گريه ي برسام به شدت بلندو گوش خراشه همه ميگن شبا كه كلي بهونه ميگيره گريه ميكنه تا بالاخره راضي ميشه واسه خواب ميخوابه تا دو ساعت ميگذره پا ميشه انقدر لقد ميكوبه بهم تا بالاخره پا ميشم هرچي ميگم چي ميخواي اينو بدم اونو بدم فقط هوار ميزنه برقارو روشن كن روشن ميكنم ميگه راه برو منم اون موقع انقدر حالم بد ميشه احساس ميكنم مويي رگاي سرم داره پاره ميشه ديشب انقدر گريه كردو هوار زد انقدر راه بردمش كه از شدت سردرد خودم گريم گرفت هق هق ميكردم از گريه ي شديد من راضي شد دوباره خوابيد چون شبا با سر دردو فشار عصبي ميخوابم صبحم با سر درد بيدار ميشم باهاش بازي ميكنم ارومه منم ارومم وقتي شروع ميكنه لج بازي يا هي زورم ميكنه يه كاري و كنم ناخوداگاه داد ميزنم سرم نير ميكشه واقعا پشيمون ميشم همون لحظه واقعا نميدونم چيكار كنم خيلي ضعيف شدم خيلي😭😭