۴ پاسخ

من ۳۶هفته ۲۵۷۰بود
گفتم بچم وزنش کمه🤦🏻‍♀️

به دکترت بگو برات لیدی میل بنویسه

یروز درمیون حلیم و آبگوشت و عدسی و لوبیا و سمنو و کباب جوجه و کوبیده
صبونه ۲ تا سفیده تخم مرغ_ شیر و خرما _ کره بادام زمینی
هرروز هم آجیل( ۱۰ تا بادام زمینی ، ۱۰ تا بادام درختی ، ۱۰ تا مویز بزرگ ،۲ تا گردو، ۵ تا انجیر و ...)
میوه در روز ۳ واحد (هرچی میلت کشید)
درکل کربوهیدرات و چربی رو حذف کن و نون برنجو کم کن و بجاش پروتئین و آجیل مصرف کن

میوه بخور .ماکارانی.گوشت.کباب .بستنی .برنج.عدسی.نخود.من ای چیزا رو زیاد خوردم

سوال های مرتبط

مامان آیهان وهاکان مامان آیهان وهاکان ۸ ماهگی