۶ پاسخ

نه بده

نه عزیزم

نه اشکالی نداره بده

ن عزيزم من نصف صبح ميدم نصف ظهر يا غروب

نه چه اشکالی

نه فرقی. نداره ولی صبح ها بدی بهتره چون انرژیش رو بیشتر میکنه

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم⭐🤰 مامان گل پسرم⭐🤰 ۱۶ ماهگی
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی