چند هفته برم برای سونو تشکیل قلب

۸ پاسخ

هشت هفته برو اینجوری میری شاید زود باشه استرس میگیری

منم هم هفته شمام هنوز نرفتم واسه سونو صبر میکنم ۶ هفته بشم بعد برم
میترسم الان برم قلبش تشکیل نشده باشه

من 6رفتم فقط ساک بود گفت8هغته بیا

وارد۸هفته شدی

۸هفته بهتره شاید لقاح دیر و زود شده باشه

من ۶هفته رفتم تشکیل شده بود

۸ هفته گویا می گن ؛ اما من ۶ هفته رفتم

من 7هفته6روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته هفدهم بارداری
مامان ... مامان ... هفته پانزدهم بارداری
مامان فرشته مامان فرشته هفته دهم بارداری
مامان سلین مامان سلین هفته پانزدهم بارداری