سلام سلااام
سونو تشکیل قلب چند هفته برم ؟

۹ پاسخ

من شش هفته و دوروز رفتم تشکیل شده بود قلبش

بهترین تایم ۸ هفته هست

۶هفته

به من گفته ۷ هفته و ۴ روز برو
یعنی پس فردا

۸ هفته‌ات که کامل شد برو چون همه مثل هم نیستن خدای نکرده استرس نگیری

۸ هفته

۷هفته رفتم

هفته دیگه با خیالم راحت اخرای هفته دیگه

۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته هفدهم بارداری
مامان فرشته مامان فرشته هفته دهم بارداری
مامان کیانا مامان کیانا هفته پنجم بارداری
مامان ... مامان ... هفته پانزدهم بارداری
مامان مهیاس و مهدیار مامان مهیاس و مهدیار هفته بیست‌وپنجم بارداری