سلام خانما برای سونو تشکیل قلب چند هفته برم

۴ پاسخ

معمولا مشکلی نداری مثل لکه درد اینا ۸هفته برو اگر درد یا لکه یا درد پهلو یا شکم که با استراحت کم نمیشه و ادامه دار هست باید بری سنو تا بدونن کیسه جنین یا لقاح داخل رحم هست و خارج رحمی نیست🫴🏼

۸ هفته

۸هفته تمام برو. زودتر بری اگه تشکیل نشده باشه استرس میگیری

۸ هفته ۹ هفته

سوال های مرتبط

مامان ... مامان ... هفته پانزدهم بارداری
مامان فرشته مامان فرشته هفته دهم بارداری
مامان سلین مامان سلین هفته پانزدهم بارداری
مامان ایلماه مامان ایلماه هفته سی‌ام بارداری