معمولا مشکلی نداری مثل لکه درد اینا ۸هفته برو اگر درد یا لکه یا درد پهلو یا شکم که با استراحت کم نمیشه و ادامه دار هست باید بری سنو تا بدونن کیسه جنین یا لقاح داخل رحم هست و خارج رحمی نیست🫴🏼
۸ هفته
۸هفته تمام برو. زودتر بری اگه تشکیل نشده باشه استرس میگیری
۸ هفته ۹ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.