مامانا
پوشک سایز چند میبندین برا 3ماه ؟؟؟؟؟؟؟؟

۹ پاسخ

سه میبندم

سه میبندم

سایز ۴

سایز ۲

سایز ۲

سایز۴

بستگی به. وزن دخترت داره گلم

مال من هم صفر اندازشه هم یک ولی صفر چسبش از لبه میندم کامل نمیارم تا وسط

من ۳ می‌بستم اکوچیک بود ۴ میبندم بزرگه🤣

سوال های مرتبط

مامان جانان🍒 مامان جانان🍒 ۱۶ ماهگی
مامان علی و محمدطاها مامان علی و محمدطاها ۱۶ ماهگی
مامان معجزه خدا❤️ مامان معجزه خدا❤️ ۱۰ ماهگی
مامان آیکان💙🌙👶🏻 مامان آیکان💙🌙👶🏻 ۱۲ ماهگی