دخترا کسی امپول اسپارتینا زده؟

۷ پاسخ

من مانجارو زدم

من زدم دوتا دوز 2و5
دوتا 5
3تا 7
4تا 10
الانم میخوام 12ونیم رو بزنم
سونو و آزمایش دادم که مشکلی برای تزریق نباشه
14کیلو کم کردم خییلی خوبه کاملا اشتهامو صفر کرده
من باید ده کیلو دیگه کم کنم

من ملیتاید زدم

من ۴ دوز زدم
دوز اول عالی بود وزن کم کردم و اشتها از بین رفت دوژ دوم هم بددددنبود اما دوز ۳ و ۴ کلا دیگه روم تاثیر نداشت

والا من خیلی در مورد امپول های لاغری تحقیق کردم. هیچکدوم خوب نیست. فقط مانجارو خوبه که اونم باید قبلش حتما چکاپ بدی و با دکتر مشورت کنی.

چی هست

من دوست دارم برم بزنم
منتظرم بچمو از شیر بگیرم برم

سوال های مرتبط

مامان 🩵دیار🩵 مامان 🩵دیار🩵 ۱ سالگی