من مانجارو زدم
من زدم دوتا دوز 2و5
دوتا 5
3تا 7
4تا 10
الانم میخوام 12ونیم رو بزنم
سونو و آزمایش دادم که مشکلی برای تزریق نباشه
14کیلو کم کردم خییلی خوبه کاملا اشتهامو صفر کرده
من باید ده کیلو دیگه کم کنم
من ملیتاید زدم
من ۴ دوز زدم
دوز اول عالی بود وزن کم کردم و اشتها از بین رفت دوژ دوم هم بددددنبود اما دوز ۳ و ۴ کلا دیگه روم تاثیر نداشت
والا من خیلی در مورد امپول های لاغری تحقیق کردم. هیچکدوم خوب نیست. فقط مانجارو خوبه که اونم باید قبلش حتما چکاپ بدی و با دکتر مشورت کنی.
چی هست
من دوست دارم برم بزنم
منتظرم بچمو از شیر بگیرم برم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.