۸ پاسخ

من سایز دو یا سه

سایز یک

من بااینک بچم ۴ماهش هنوز از سایز۲استفاده میکنم

من تا ۳ ماهگی تنوز لباسای صفر پسرم استفاده شد وزن تولدم ۳۱۵۰ بودش یک هفتس لباس سایز یک که میشه ۳-۶ ماه واسش خریدم

هنوزم یک میپوشه

دو ولی شلوارا براش بلندن

یک عزیزم‌
هنوز هم یک اندازه اش هست

یک ، همچنان یک

سوال های مرتبط

مامان نینی خوشگل مامان نینی خوشگل ۱۴ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۴ ماهگی
مامان رادین💙🐣🧿 مامان رادین💙🐣🧿 ۸ ماهگی
مامان قند و نبات مامان قند و نبات ۲ ماهگی
مامان روشنا خانوم💗✨ مامان روشنا خانوم💗✨ ۵ ماهگی
مامان آقا رهام🧸💙 مامان آقا رهام🧸💙 ۴ ماهگی
مامان اِلوین🧸👶 مامان اِلوین🧸👶 ۱۲ ماهگی