۷ پاسخ

عزیزم سزارین دردش چطور بود

عزیزم سزارین دردش چطور بود

اسپری بزن سودیوم کلراید مخصوص بینی نوزاد بگیر خونه باشه همیشه اگه نداری اونم شیرتو دوسه قطره بریز دماغش

بخور عالیه

ازشیرخودت توبینش بریز ویکم ماساژ بده خیلی خوبه

قطره سالین یه قطره هر بینی بریز و بعد با پوآر بینی تخلیه کن عزیزم.

قطره بریز با پوآر بینی بکش تمیز میشه.
یا هیچکدومو نداری ببرش حموم آب گرم خودش خالی میشه

سوال های مرتبط

مامان karen مامان karen ۶ ماهگی
مامان آینور مامان آینور ۱۰ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۶ ماهگی
مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۵ ماهگی