۸ پاسخ

منم ببلاک یک نیست

تروویتال .دختر من رفلاکسی بود.تر‌ویتال میدم

منم دیشب همه جا رو گشتم نان ای آر
پیدا نکردم بجاش نان ۱ گرفتم
مجبوری

پسرتون رفلاکس داره ؟ که arدادید اگر رفلاکس نداره ببلاک معمولی باید بدی

بیومیل 1خوبه من راضیم سبک هم هست

خب ی شیر خشک دیگه بگیر فقط حتما ای ار باشه
نان ای ار
بیومیل ای ار

اپتامیل شیر خشک سبکیه

نان ای ار یا بیومیل ای ار

سوال های مرتبط