صدک 50یعنی چی؟

۷ پاسخ

بچها صدک رو توی سونو به چه حرفی مینویسن؟؟

یعنی نی نی متوسط نه زیاد تپل نه لاغر خوبه عزیزم

یعنی نرمالع و وضعیت خوبه
من دوقلو هام یکیش صدک 10یکیش. صدک زیر10 که دکتر میگه ضعیفن

یعنی خوبه ونیاز به استرس نداره

متوسط‌ترین حالت. یعنی از نیمی از هم سناش درشت تر‌ و از نیمی‌ ریزتره

ینی نرماله

یعنی نرمال

سوال های مرتبط

مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۱ ماهگی
مامان نیلا✨💖🌷☁️ مامان نیلا✨💖🌷☁️ ۴ ماهگی
مامان گل پسرام مامان گل پسرام روزهای ابتدایی تولد
مامان ستین 🫀من مامان ستین 🫀من ۱۲ ماهگی
مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی
مامان نازنین مامان نازنین ۸ ماهگی