۵ پاسخ

مال من 40درصد رشد داره

رشدش خوب بوده

سلام
یعنی بین ۱۰۰ تا بچه وزن بچه شما از ۷۸ نا بچه در همین سن بیشتر بوده
خداروشکر عالیه

یعنی مثل ۷۸٪ بچه ها رشد داشته

رشدش خوب بوده

سوال های مرتبط

مامان نیلا✨💖🌷☁️ مامان نیلا✨💖🌷☁️ ۴ ماهگی
مامان علیهان مامان علیهان ۳ ماهگی
مامان فندق😍 مامان فندق😍 ۴ ماهگی
مامان 🦋 آیلین 🦋 مامان 🦋 آیلین 🦋 ۲ ماهگی
مامان سرحان مامان سرحان ۱ ماهگی