صدک یعنی چی تو سنو نوشته بود صدک ۳

۱۲ پاسخ

گلم بچت دنیا اومد الان اوضاع چطوره ممکنه بگی منم صدک ۳ هستم و خیلییییی استرس دارم

سلام عزیزم زایمان نکردید هنوز ؟؟؟چرا صدک پایین بود

خونرسانی مشکل داری؟؟؟؟،

یعنی ۳درصداز جنین ها تو این هفته ها این وزنشونه و وزنش کمه انشاالله خوب میشه نگران نباش

من زیر صدک سه هست بچم ولی بستری نشدم که

چند بود وزنش ؟!

اره می‌دونم بخاطر وزن هست ولی عددش رو متوجه نشدم

برا وزن پایین بچس ک خودتم میدونی دیگ

ساکن تهرانی؟

عزیزم سونوت رو ببر پیش پریناتولوژیست حتما

یا ۳۰

صدک ۳😳

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلو مامان مامان دوقلو ۲ ماهگی
مامان علیهان مامان علیهان ۳ ماهگی
مامان 🦋 آیلین 🦋 مامان 🦋 آیلین 🦋 ۲ ماهگی
مامان آنیل🍓ایهان🐣 مامان آنیل🍓ایهان🐣 ۱۰ ماهگی