خانما تو این سنو نوشته صدک چند هستن؟

تصویر
۳ پاسخ

امکان داره ایو جی ار شده باشن رشد یک قل تو ۲۹ هفته مونده یک قل دیگه تو ۳۰ هفته
اسپرین ،انوکسا مصرف نمیکنی؟؟؟

صدک هاشون خیلی پایینه مخصوصا قل اول

به دکتر پریناتولوژیست نشون بده فکر کنم ایو جی ار شده بچه

سوال های مرتبط

مامان نیلا✨💖🌷☁️ مامان نیلا✨💖🌷☁️ ۴ ماهگی
مامان فاطمه کوچولو🎀 مامان فاطمه کوچولو🎀 ۱ ماهگی
مامان دلوین🎀 مامان دلوین🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین😍🎀 مامان دلوین😍🎀 ۱ ماهگی