۶ پاسخ

من میخام ۳۵ هفته و ۳روز برم سونو
فردا ۳۵ میشم
باهم هستیم درسته؟منم امروز ۳۴ هفته و ۶روزمه
۳۰ ام هم گفت بیا نامه سزارین بدم دکتر
میخام بگم ۳۷ هفته ۶ روز سز کنه ۱۰ اردیبهشت

دخمل تپلی🥺😍💕

اینوببین الان وزنش خیلی خوبه عالیه

تصویر

صدک مهمتره گلم یعنی خوبه جزو تپلیاس بین هم سنای خودش

خیلی خوب وزنش

خداروشکر عزیزم انشالله بسلامتی بغلش کنی یعنی ۲۸۵ گرم یا کمتره یا بیشتر قطعی نمیگن وزن رو

سوال های مرتبط

مامان نیلا✨💖🌷☁️ مامان نیلا✨💖🌷☁️ ۴ ماهگی