چه قرصی بخورم شیرم خشک شه

۶ پاسخ

هنوز زوده که....

دوپاگولین برا من نوشت دکتر

نخور من نخوردم

میگن قرص استفاده نشه بهتره، هرچی کمتر بخوره تولیدش هم کم میشه و به مرور قطع میشه.

حیفهههههه

داروخونه بگی میدن فک کنم اسمش کابرگولین نیم

سوال های مرتبط

مامان علی💙 مامان علی💙 ۳ ماهگی