انوکسا عوارضم داره؟

۴ پاسخ

خانما. کمک کنید جای انوکسا که میزنم. قلمبه میشه و دردناک.
چرا؟؟؟؟

نه منم هر شب میزنم و استراحت مطلقم دکتر گفت اگر نزنی ممکنه خون لخته بشه و خطرناکه

نزدنش عوارضش بیشتره مطمعن باش بزن من از هفت هفته میزنم تاالان خداروشکر عوارضی نداشته

من هر شب میزنم

سوال های مرتبط

مامان سهیل مامان سهیل ۲ ماهگی