۱۵ پاسخ

اره درسته

دوستان حامله کسی نیس امپول انوکسا دارم ۲۹ تا دانه ای ۵۰ میفروشم تاریخم داره تقریبا دوسال داخل یخچال بوده بااینکه یخچالی نیس

تازه شروع میکنی امپول رو؟ دکترت داده؟

اره درسته

بله عزیزم درسته

بله عزیزم
منم همینو میزنم

روجعبه کارتونیش نوشته عزیز

بله عزیزم درسته

اره عشقم ۴۰ میشه ۴۰۰۰ منم دارم

اره چهار هزاره

چرا از هفته به بعد نثشته براتون دکترتون؟؟؟ مشکلی داشتین خدایی نکرده

بله درسته

بله نوشته ۴۰

آمپولش آره همینه عزیزم

اینم نوشته پشتش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نــــــورا ✨🍓🍯 مامان نــــــورا ✨🍓🍯 هفته سی‌ونهم بارداری