شکم میزنم
میره لکش بعد یکی دو هفته
من بازو و دور ناف
من دور ناف میزنم
زیر پوستم ک میزدم الان جاش لک مونده ولی الان راست فرو میبرم تو شکمم
من دور ناف
دکترم گفت دور ناف جذبش از بقیه جاها بهتره یکم کبود میشه ولی خوب میشه
من رو بازو میزنم تا حالا ک لک ننداخته
شکم ودست گاهی بخاطر کبودی جاش میمونه
من به دست و پام میزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.