۸ پاسخ

شکم میزنم

می‌ره لکش بعد یکی دو هفته
من بازو و دور ناف

من دور ناف میزنم
زیر پوستم ک میزدم الان جاش لک مونده ولی الان راست فرو میبرم تو شکمم

من دور ناف

دکترم گفت دور ناف جذبش از بقیه جاها بهتره یکم کبود میشه ولی خوب میشه

من رو بازو میزنم تا حالا ک لک ننداخته

شکم ودست گاهی بخاطر کبودی جاش میمونه

من به دست و پام میزنم

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۱۰ ماهگی
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری