خانما اگه یه شب انوکسا نزنم مشکلی داره

۴ پاسخ

منم هرشب مامانم برام میزنه

نه من امتحان کردم طوری نمیشع

یبار خودت بزنی ترست از بین میره، منم بار اول میترسیدم ولی هر شب خودم میزنم، شوهرم اون لحظه از استرس اصلا نگام نمیکنه تو اتاق نمیاد( انگار اون زنه من مرد😅)

یه شب مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان دایار مامان دایار ۲ ماهگی