دوستان پودر دارچین در سه ماه اول
ضرر داره

۶ پاسخ

من درحد کم تو غذا میریزم میخورم..اما تو چای ودمنوش اینا نه

در حد کم به عنوان چاشنی غذا نه

اره چون پریود اوره

من دکترم منع نکرد گفت همچی به اندازه بخور

بله.

اره نباید بخوری

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان زهرا خانم مامان زهرا خانم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان عسل مامان عسل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دوقلو های قشنگم مامان دوقلو های قشنگم هفته چهاردهم بارداری
مامان مامان فندوق🩷 مامان مامان فندوق🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته بیست‌وسوم بارداری