۹ پاسخ

من ۶ هفته و ۴ روز تشکیل شده بودتازه صداشم پخش کرد 😍

پسرم 6هفته و3 روز و این بارداری 6هفته و2 روز تشکیل شده بود

من یذره کوچولو لک دیدم رفتم سونو ۶ هفته و دو روز بودم قلبش تشکیل شده بود 🥹🥹خدایا شکرت بابت همه چی شکرررررر

من پنج هفته و پنج روز رفته بودم تشکیل شده بود ولی چون لخته دفع کرده بودم رفتم وگرنه میگن از ۶ هفته تا ۸ هفته تایمشه

آره منم رفتم تشکیل شده بود . بزار ۷ هفته تموم بشه بعد برو سونوگرافی

من بخاطر لکه بینی رفتم سونوگرافی، ۶ هفته بود و قلبش رو دید دکتر

من ۶هفته و ۴روز تشکیل شده بود

اره ممکنه، منم میخوام همین حدودا برم

اره تشکیل میشه من رفتم نشون داد

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهوا🐣🩷 مامان مهوا🐣🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ستاره مامان ستاره روزهای ابتدایی تولد
مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سلین مامان سلین هفته پانزدهم بارداری
مامان معجزه خدا🧿💚🌱 مامان معجزه خدا🧿💚🌱 هفته شانزدهم بارداری