۶ پاسخ

وارد هفته 9 شدی برو

به و سیب و کندر بخور ان‌شاالله تشکیل میشه هرروز اینارو بخور

من ۶ هفته و ۴ روز رفته بودم تشکیل شده بود

از ۶ هفته معمولا تشکیل میشه
اره. من ۷ هفته و ۴ روز رفتم صداشم شنیدم

هشت هفته

آره خوبه

سوال های مرتبط

مامان عرشیا مامان عرشیا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری