۳ پاسخ

آره من کشیدم هیچی نشد خداروشکر فقط باید نامه داشته باشی از دکترت

خانوما شما ب غیر گهواره چ برنامه کار میکنه من دیوار باز نمیشه روبیکا باز میشه ولی پ نمیاد

بی حسی نباید بزنید
میتونید بکشید ولی بدون بی حسی خیلی اذییت میشی به خاطر همین میگن قبل از بارداری حتما هر کار دندون پزشکی دارید انجام بدید

سوال های مرتبط

مامان دانیال و رقیه مامان دانیال و رقیه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان فسقلی🥺🤍💙 مامان فسقلی🥺🤍💙 هفته بیست‌وسوم بارداری