برو دندون پزشکی تو هر ماهی از بارداری که باشی باید بری دندان پزشکی فقط کشیدن و عصب کشی از سه ماهه ی دومه
فقط استامینوفن ساده. میشه خورد
واینکه نعناع خشک بزار بجوشه هر یه ساعت قرقره کن آب رو اتیش
تنها مسکنی ک میشه خورد فک کنم استامینوفن سادست
از دکتر زنان بپرس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.