خانما اگ تو بارداری دندون درد بگیریم قرص میشه بخوریم؟

۴ پاسخ

برو دندون پزشکی تو هر ماهی از بارداری که باشی باید بری دندان پزشکی فقط کشیدن و عصب کشی از سه ماهه ی دومه

فقط استامینوفن ساده. میشه خورد

واینکه نعناع خشک بزار بجوشه هر یه ساعت قرقره کن آب رو اتیش

تنها مسکنی ک میشه خورد فک کنم استامینوفن سادست

از دکتر زنان بپرس

سوال های مرتبط