۴ پاسخ

منم خودم خوردم سینال آف خودم زدم ازادسازیم. زدم ۶روز دیگ موعدمه .۸روزع آزادسازی زدم

من اين ماه خودم گرفتم شما چطورى ميخورى؟تا چند روز؟

ن عزیزم حتمابرودکتربنویسه ک بازب مشکل نخوری خدایی نکرده

ن گلم باید دکتر بنویسه الان منو دکتر شبی ۳ تا نوشتع بود

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دوقلوها💗💗 مامان دوقلوها💗💗 هفته بیست‌ویکم بارداری