۹ پاسخ

هیچکدوم

اصلاح سبک اصولی درمانته

من همسرم کلومیفن میخورد روزی یکی
و پودر افرتیل تو اب حل میکردم میخورد
البته با اولین اقدام باردار شدم
۳ ماه هم همسرم هم من ۶ ماه رژیم سالم خوری داشتیم لب به قلیون و سیگار مشروب هم نزد
باشگاه هم میرفت

لتروزول منظم سر ساعت شبی دوتا از ۳ تا ۷ سیکل

من این ماه لتروزول خوردم

لتروزول بهتره من که هر وقت کلومیفن خوردم کیست در میارم فقط

ببین هر دو خوبن
ولی بدون نسخه پزشک نخور
خطرناک
ممکنه انقدر فولیکول هاتو بزرگ کنه که بشه کیست
فقط باید تحت نظر پزشک مصرف شه
من خودم تنبلی تخمدان داشتم ولی دکتر بهم نداد بهش گفتم
گفت میشه کیست بخوری
چون فولیکول هام خیلی کوچیک نبود
در حد ۱۲ الی ۱۵ بود

من ی بار کلومیفن خوردم باردار شدم نمیدونم ازون بود یا کارای دیگه

آره من لتروزل خوردم باردار شدم

والا هیچکدوم نتیجه نداد

سوال های مرتبط

مامان خوشمله من مامان خوشمله من هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان قلقلی مامان قلقلی هفته چهاردهم بارداری