۲ پاسخ

بنظر من اره البته به بدنت بستگی داره من یه دکتر رفتم لترزول و کلومیفن باهم داد خوردم بعد نگفت بیا سونو یا آمپول آزاد سازی بزن بعدش توی یک ماه منی که پریودم همش منظم بود دوبار پریود شدم لکه بینی گرفتم گفتن کیست بوده دفع شده

عزیزم لتروزول تنها نمیشه خودسر استفاده کرد
چون دکتر در کنار لتروزل آمپول و قرص دیگه هم مینویسه و سنو انجام میده قبل زدن آمپول بهتره خودسر استفاده نکنی و بری دکتر برات بنویسه تحت نظر خودش باشی

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته هفتم بارداری
مامان ....... مامان ....... هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته اول بارداری
مامان دخترم🌱🩷🌷🌸 مامان دخترم🌱🩷🌷🌸 هفته بیست‌ودوم بارداری