کسی بوده با مصرف لتروزول فولیکولش تبدیل ب کیست بشه؟

۶ پاسخ

من یه دوره استفاده کردم خداروشکر کیست نشد دیگه این ماه خدا میدونه که چی بشه

من چنددورە استفادە کردم دودورەش کە آمپولا زیادبودن کیست شدە

من از دکترم پرسیدم گفت برای اونایی ک تنبلی تخمدان دارن خیلی خیلی کم پیش میاد کیست بشه براشون

من دو دوره لتروزول و سینال اف استفاده کردم هر دو بار هم کیست شد دفعه اول ۵سانتی دفعه دوم که الانه ۳سانتی

اره من

اره اگع آزاد سازی نزدم کیست شد

سوال های مرتبط