خانم جوجوممد چرا روزی سه تا لتروزول خوردید؟؟
زیاد خوردید که کیست شده.
باید اگر با روزی یکی هنوز فولیکول ها ریز بودند و وسط سیکل فولی غالب نداشتی، دوره بعد شبی دو تا میخوردی.
من خوردم جواب نگرفتم فقط تند تند پریود میشم تازه کلی. تحقیق کردم همراه کلی دمنوش و تقویتی
بنظرم بجز عوارض چیزی نداشت
اگه با خوردن لتروزول فولیکول هات خیلی بزرگ بشوند آره تبدیل به کیست میشه که دکتر اقدام را منع میکنه واسه شما به این شکل بود؟
منم کیست گرفتم ولی فعلا نشد که باردار بشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.