۴ پاسخ

خانم جوجوممد چرا روزی سه تا لتروزول خوردید؟؟
زیاد خوردید که کیست شده.
باید اگر با روزی یکی هنوز فولیکول ها ریز بودند و وسط سیکل فولی غالب نداشتی، دوره بعد شبی دو تا میخوردی.

من خوردم جواب نگرفتم فقط تند تند پریود میشم تازه کلی. تحقیق کردم همراه کلی دمنوش و تقویتی
بنظرم بجز عوارض چیزی نداشت

اگه با خوردن لتروزول فولیکول هات خیلی بزرگ بشوند آره تبدیل به کیست میشه که دکتر اقدام را منع میکنه واسه شما به این شکل بود؟

منم کیست گرفتم ولی فعلا نشد که باردار بشم

سوال های مرتبط

مامان الوین و سوین مامان الوین و سوین هفته چهاردهم بارداری
مامان دخترم🌱🩷🌷🌸 مامان دخترم🌱🩷🌷🌸 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان حسبی الله🫀 مامان حسبی الله🫀 هفته هفدهم بارداری